{"id":322,"date":"2016-04-07T11:54:35","date_gmt":"2016-04-07T09:54:35","guid":{"rendered":"http:\/\/www.zapier.nl\/dewenteling\/?page_id=322"},"modified":"2018-09-11T15:03:18","modified_gmt":"2018-09-11T13:03:18","slug":"klachtenregeling","status":"publish","type":"page","link":"https:\/\/ikcdewenteling.nl\/ouders-verzorgers\/klachtenregeling\/","title":{"rendered":"Klachtenregeling"},"content":{"rendered":"
Bent u ontevreden over bepaalde zaken of heeft u een klacht? Wij gaan graag met u in gesprek en hopen dat u altijd komt met een vraag of klacht zodat we samen op zoek kunnen naar een oplossing.<\/p>\n
Voor algemene zaken over ons IKC kunt u een afspraak maken met de directeur. Indien het om groep specifieke zaken gaat, kunt u terecht bij de leerkracht van uw kind. Als een gesprek met de groepsleerkracht naar uw idee geen oplossing biedt, kunt u de (adjunct-)directeur benaderen.<\/p>\n
Bent u niet tevreden over de afhandeling van een klacht? Dan kan de directeur u doorverwijzen naar de directeur-bestuurder. Voelt u zich belemmerd om met uw klacht naar de directie of directeur-bestuurder te gaan? In dat geval kunt u terecht bij de vertrouwenspersoon van Kits Primair: mevrouw D. de Boer. Zij is bereikbaar via telefoonnummer 06-20554927.<\/p>\n
De vertrouwenspersoon gaat na of een oplossing kan worden bereikt. Blijft u van mening dat uw klacht onvoldoende is afgehandeld? Dan kan de vertrouwenspersoon u begeleiden bij de indiening van uw klacht bij de Landelijke Klachtencommissie. Meer informatie vindt u hierover op de website: http:\/\/www.onderwijsgeschillen.nl<\/a>.<\/p>\n <\/p>\n